ROKOVANIE OBECNÉHO ZASTUPITEĽSTVA
vedenie a priebeh
(všetky dôležité a zákonné súvislosti po posledných novelizáciách)
(komplexný manuál minimálnych vedomostí o zvolávaní, priebehu a zverejňovaní výsledkov rokovania obecného zastupiteľstva)
VŠETKO ZÁSADNÉ ZA JEDEN DEŇ
94,80 €
Popis produktu
Detaily
PROGRAM:
- rokovanie obecného zastupiteľstva – minimálny zákonný štandard pri príprave, zvolávaní, evidencii úkonov a postupov orgánov obce
- detailný rozbor rokovania obecného zastupiteľstva – od prvotných úkonov až po zmeny a doplnenia programu rokovania po posledných zmenách právnej úpravy
- kompetencie a oprávnenia jednotlivých orgánov obce – povinnosť a možnosť predkladať podania na rokovanie a spôsoby ich vybavenia
- zákonné podmienky zvolávania a vedenia rokovania obecného zastupiteľstva
- príprava rokovania obecného zastupiteľstva – od spracovateľa až po komisie
- rokovací poriadok obecného zastupiteľstva a jeho dôležitosť, periodicita a zverejňovanie termínov rokovaní, rozlišovanie toho kto určuje a toho , kto navrhuje (má právo)
- prerokúvanie jednotlivých bodov programu – schvaľovanie bodov, odmietnutie hlasovania o programe
- prehľady a informácie predkladané na každom rokovaní obecného zastupiteľstva
- minimálne základné zákonné body každého rokovania obecného zastupiteľstva
- vystupovanie poslancov obecného zastupiteľstva, vystupovanie obyvateľov obce a ostatných osôb, oprávnenie a povinnosť sa vyjadrovať k obsahu, ...
- hlasovanie o návrhoch a počítanie hlasov, praktické problémy a ich riešenia – prítomnosť v miestnosti, nehlasovanie, zdržanie sa hlasovania a pod., ukladanie úloh starostovi obce, prednostovi úradu a pod.
- zápisnica z rokovania ako verejná listina a ďalšie výstupy z rokovania (uznesenia a nariadenia, rozhodnutia,...)
- účasť obyvateľov a ostatných osôb na rokovaní – rozlišovanie vyjadrenia názoru a zasahovania do rokovania, poriadok v rokovacej miestnosti
- aktuálna judikatúra súdov v oblasti rokovania obecného zastupiteľstva, praktické návody a obligatórne riešenia v podmienkach obce
- výmenný konzultačný servis a konzultácie
+ dostatok priestoru na diskusiu a konzultácie
Organizačné pokyny:
- Konzultant/prednášajúci: doc. JUDr. Jozef Sotolář, PhD.
- Usporiadateľ: obchodná spoločnosť SOTAC, s.r.o. Košice, Južná trieda č. 1
- Miesto konania: KONGRESOVÉ CENTRUM (učebňa) spoločnosti SOTAC, s.r.o. Košice, Južná trieda č. 1, prvé poschodie
- Časový harmonogram podujatia / konzultácií:
od 8,30 hod. | prezentácia |
9,00 - 9,05 hod. | otvorenie konzlutácií ponuka a prezentácia produktov spoločnosti SOTAC, s.r.o. pre obce a mestá |
9,00 - 14,30 hod. | aktívne konzultácie / prednášky spojené s diskusiou |
od 14,30 hod. | výmenný konzultačný servis a individuálne konzultácie (aktuálne otázky k problémom podľa záujmu účastníkov, vrátane participácie na riešení konkrétnych prípadov z komunálnej praxe, široký konzultačný a výmenný servis – vrátane poskytovania materiálov na elektronických médiách) |
- V cene účastníckeho poplatku sú zahrnuté všetky náklady spoločnosti na konzultácie /kongresový poplatok, odmena konzultanta, základné občerstvenie a komplexné a ucelené pracovné materiály a prezentácie/. Výška účastníckeho poplatku je uvedená s príslušnou DPH a je stanovená dohodou.
- Daňový doklad (faktúru) dostanú účastníci priamo na konzultácii alebo im bude zaslaný poštou v zákonnej lehote. Individuálne požiadavky ohľadne platieb, prípadne iné požiadavky je potrebné dohodnúť vopred s usporiadateľom.
- Prihláška na konzultácie je záväzná.
- Uzávierka prihlášok: dva dni pred konaním podujatia, resp. po vyčerpaní kapacity kongresového centra.
- Počet účastníkov je obmedzený kapacitou kongresovej miestnosti (cca 25 osôb) - v prípade záujmu si preto urýchlene zabezpečte účasť. Usporiadateľ si vyhradzuje právo neprijať prihlášku v prípade, ak bude prekročená kapacita konferenčnej miestnosti.
- Účastnícky poplatok je splatný v prípade bankového prevodu 2 dni pred uskutočnením konzultácií, v prípade hotovostnej platby v deň školenia. V prípade neúčasti alebo zrušenia prihlášky sa účastnícky poplatok nevracia, konzultácií sa môže zúčastniť náhradník (pracovné materiály budú zaslané na adresu účastníka). Ak pri zvolenej úhrade v hotovosti účastník zruší svoju účasť, alebo sa nedostaví a neinformuje o tom usporiadateľa bude mu účtovaný storno poplatok.
- Ak účastník zruší svoju účasť 2 dni a menej pred jeho začiatkom je storno poplatok 100% účastníckeho poplatku; ak účastník zruší svoju účasť 3 - 7 dní pred začiatkom je storno poplatok 50% účastníckeho poplatku; 8 a viac dní – bude vrátený celý účastnícky poplatok.
- Všetky údaje, ktoré usporiadateľ od objednávateľa získa, budú zhromažďované, spracované a uschovávané v počítačovom informačnom systéme usporiadateľa a bude s nimi zaobchádzané ako s chránenými informáciami v súlade s platnými právnymi predpismi.
- Objednávateľ prihláškou udeľuje usporiadateľovi súhlas s využívaním poskytnutých osobných údajov za účelom zasielania informácií o pripravovaných akciách a službách. Objednávateľ má právo kedykoľvek tento svoj súhlas písomne odvolať.
- Spoločnosť SOTAC, s.r.o. Košice si v prípade nepredvídaných okolností a malého záujmu účastníkov (menej ako 5 osôb) vyhradzuje právo organizačných zmien, resp. zrušenia podujatia a zaväzuje sa včas oznámiť vzniknuté zmeny.
Recenzie
Napíšte vlastnú recenziu