ROKOVANIE OBECNÉHO ZASTUPITEĽSTVA


vedenie a priebeh
(všetky dôležité a zákonné súvislosti po posledných novelizáciách)
(komplexný manuál minimálnych vedomostí o zvolávaní, priebehu a zverejňovaní výsledkov rokovania obecného zastupiteľstva)


VŠETKO ZÁSADNÉ ZA JEDEN DEŇ


 


Počet voľných miest: 20

Dátum konania: 22.02.2023

Registrácia možná do: 20.02.2023


94,80 €

* Povinne vyplnené polia

    • Ak chcete zakúpiť školenie pre viac osôb, vyplňte údaje pre prvú osobu, vložte produkt do košíka a postup opakujte.
  • Potrebujete poradiť?

    Pre Viac informácii o produktoch a službách nás neváhajte kontaktovať:

    Popis produktu
    Detaily

    PROGRAM:

    1. rokovanie obecného zastupiteľstvaminimálny zákonný štandard pri príprave, zvolávaní, evidencii úkonov a postupov orgánov obce
    2. detailný rozbor rokovania obecného zastupiteľstva – od prvotných úkonov až po zmeny a doplnenia programu rokovania po posledných zmenách právnej úpravy
    3. kompetencie a oprávnenia jednotlivých orgánov obce – povinnosť a možnosť predkladať podania na rokovanie a spôsoby ich vybavenia
    4. zákonné podmienky zvolávania a vedenia rokovania obecného zastupiteľstva
    5. príprava rokovania obecného zastupiteľstva – od spracovateľa až po komisie
    6. rokovací poriadok obecného zastupiteľstva a jeho dôležitosť, periodicita a zverejňovanie termínov rokovaní, rozlišovanie toho kto určuje a toho , kto navrhuje (má právo)
    7. prerokúvanie jednotlivých bodov programu – schvaľovanie bodov, odmietnutie hlasovania o programe
    8. prehľady a informácie predkladané  na každom rokovaní obecného zastupiteľstva
    9. minimálne základné zákonné body každého rokovania obecného zastupiteľstva
    10. vystupovanie poslancov obecného zastupiteľstva, vystupovanie obyvateľov obce a ostatných osôb, oprávnenie a povinnosť sa vyjadrovať k obsahu, ...
    11. hlasovanie o návrhoch a počítanie hlasov, praktické problémy a ich riešenia – prítomnosť v miestnosti, nehlasovanie, zdržanie sa hlasovania a pod., ukladanie úloh starostovi obce, prednostovi úradu a pod.
    12. zápisnica z rokovania ako verejná listina a ďalšie výstupy z rokovania (uznesenia a nariadenia, rozhodnutia,...)
    13. účasť obyvateľov a ostatných osôb na rokovaní – rozlišovanie vyjadrenia názoru a zasahovania do rokovania, poriadok v rokovacej miestnosti
    14. aktuálna judikatúra súdov v oblasti rokovania obecného zastupiteľstva, praktické návody a obligatórne riešenia v podmienkach obce
    15. výmenný konzultačný servis a konzultácie

      + dostatok priestoru na diskusiu a konzultácie




    Organizačné pokyny:

    • Konzultant/prednášajúci: doc. JUDr. Jozef Sotolář, PhD.
    • Usporiadateľ: obchodná spoločnosť SOTAC, s.r.o. Košice, Južná trieda č. 1
    • Miesto konania: KONGRESOVÉ CENTRUM (učebňa) spoločnosti SOTAC, s.r.o. Košice, Južná trieda č. 1, prvé poschodie
    • Časový harmonogram podujatia / konzultácií:
               od 8,30 hod. prezentácia
    9,00 - 9,05 hod. otvorenie konzlutácií
    ponuka a prezentácia produktov spoločnosti SOTAC, s.r.o. pre obce a mestá
    9,00 - 14,30 hod. aktívne konzultácie / prednášky spojené s diskusiou
    od 14,30 hod. výmenný konzultačný servis a individuálne konzultácie
    (aktuálne otázky k problémom podľa záujmu účastníkov,
    vrátane participácie na riešení  konkrétnych prípadov z komunálnej  praxe, 
    široký konzultačný a výmenný servis – vrátane  poskytovania materiálov na elektronických médiách)
    • V cene účastníckeho poplatku sú zahrnuté všetky náklady spoločnosti na konzultácie /kongresový poplatok, odmena konzultanta, základné občerstvenie a komplexné a ucelené pracovné materiály a prezentácie/. Výška účastníckeho poplatku je uvedená s príslušnou DPH a je stanovená dohodou.
    • Daňový doklad (faktúru) dostanú účastníci priamo na konzultácii alebo im bude zaslaný poštou v zákonnej lehote. Individuálne požiadavky ohľadne platieb, prípadne iné požiadavky je potrebné dohodnúť vopred s usporiadateľom.
    • Prihláška na konzultácie je záväzná.
    • Uzávierka prihlášok: dva dni pred konaním podujatia, resp. po vyčerpaní kapacity kongresového centra.
    • Počet účastníkov je obmedzený kapacitou kongresovej miestnosti (cca 25 osôb) - v prípade záujmu si preto urýchlene zabezpečte účasť. Usporiadateľ si vyhradzuje právo neprijať prihlášku v prípade, ak bude prekročená kapacita konferenčnej miestnosti.
    • Účastnícky poplatok je splatný v prípade bankového prevodu 2 dni pred uskutočnením konzultácií, v prípade hotovostnej platby v deň školenia. V prípade neúčasti alebo zrušenia prihlášky sa účastnícky poplatok nevracia, konzultácií sa môže zúčastniť náhradník (pracovné materiály budú zaslané na adresu účastníka). Ak pri zvolenej úhrade v hotovosti účastník zruší svoju účasť, alebo sa nedostaví a neinformuje o tom usporiadateľa bude mu účtovaný storno poplatok.
    • Ak účastník zruší svoju účasť 2 dni a menej pred jeho začiatkom je storno poplatok 100% účastníckeho poplatku; ak účastník zruší svoju účasť 3 - 7 dní pred začiatkom je storno poplatok 50% účastníckeho poplatku; 8 a viac dní – bude vrátený celý účastnícky poplatok.
    • Všetky údaje, ktoré usporiadateľ od objednávateľa získa, budú zhromažďované, spracované a uschovávané v počítačovom informačnom systéme usporiadateľa a bude s nimi zaobchádzané ako s chránenými informáciami v súlade s platnými právnymi predpismi.
    • Objednávateľ prihláškou udeľuje usporiadateľovi súhlas s využívaním poskytnutých osobných údajov za účelom zasielania informácií o pripravovaných akciách a službách. Objednávateľ má právo kedykoľvek tento svoj súhlas písomne odvolať.
    • Spoločnosť SOTAC, s.r.o. Košice si v prípade nepredvídaných okolností a malého záujmu účastníkov (menej ako 5 osôb) vyhradzuje právo organizačných zmien, resp. zrušenia podujatia a zaväzuje sa včas oznámiť vzniknuté zmeny.
    Recenzie
    Napíšte vlastnú recenziu
    Recenzujete: ROKOVANIE OBECNÉHO ZASTUPITEĽSTVA